Monday, October 11, 2010

::facebook dan jejak kasih::

hurm..btol la ckp org, one of the advantages of facebook is dat bley jumpa kawan2 dan yg paling penting family yg dah lama terpisah..

nak dijadikan cita arini aku terharu plus terkejut coz kami dipertemukan ngan kazen kami yg dah lama x contact..agak2 dah 5 tahun kot..

ni dia...along zira and yana...


comel dah dorg ni skang....mcm aku gak..hahaha...

kitorg terpisah atas sebab perselisihan family...biasalah kan sedangkan lidah lg tergigit..
kekeke...
anyway...air dicincang x kan putus....

i am a family person and i admit it..family adalah segalanya....kalau dpt gathering sama2 tu aduh...seronok sgt..rasa x nak balik kolej dah..

especially after ayah ngan mak dah stay kat sabah...susah nak kumpul semua skali..bila dah kumpul rasa best sgt...once aku anta adik and ateh balik hostel rasa berat sgt nak lepaskan dorg..
hahaha...ecececeh..baru aku tau camtula perasaan mak ngan ayah berpisah ngan kitorg..
tp selagi aku x jd parent, aku x kan tau ape yg dorg rasa sebenarnya..

semoga aku menjadi anak yg solehah..amin...


::saya sayang family saya...the way i am::

No comments:

Post a Comment