Wednesday, October 27, 2010

.:: Fon kesayangan saya rosak.::

apa yang wajib anda bawak kalau nak kemana2...
for sure ramai yg akan jawab beg duit and handfon...
owh..sedeynyaaaa...fon aku rosak lg...masuk ni dah 2 kali repair...
umo fon aku baru je setahun sebulan...
sayang sgt ngan sony walkmen ni....sebab
  • bley dgr lagu2 sebelum tido and masa dalam tren nak balik kg..
  • pastu ada wifi...leh o9 salu
  • game die pon best2 sebab tu bile boring mcm x boring...
  • yg paling sedey...fon tu hadiah besday yg ke 21 aku...
sedeynyaaa....tp kalau dah mcm tu nak buat ape lg...tukar fon len jela..
ingat lg..dulu ms sebulan baru dpt fon tu...ada my classmate buat fon tu cedera...kisah dia lebih kurang camni..
kat kolej ni path way nak pg beli makanan kena lalu court futsal yg open air...my kawan tu sepak bola out of the court sampai terkena aku ngan kawan2 aku..duh....fon kesayangan aku ni pon terpelanting..tros bercalar...
pastu die mule la sakit2...batuk2...huhu
neway..pasni x de la nak beli fon mahal lg kot...tp kalau dpt iphone4 best gaks....kekekeke...



:::the way my fon gone away::

2 comments:

  1. fon ko skrg ok kan..
    hahaha...yg warne biru tu..
    canggih bunyi dia kan..

    ReplyDelete
  2. amboi...hahaha...broad band aku dah ok..hihi

    ReplyDelete