Wednesday, November 3, 2010

::my mates::

i am sure that everyone has own best buddy a.k.a BFF kan...i do have also...and menariknya me akan be so closed with people who have chance to see my tido every day...hahaha...maksudnya aku akan rapat ngan org yang sebilik..serumah atau sedorm ngan aku...

lebih menarik lg...biasanya kami x kan sekelas...sealiran atau sama faculty atau course...me tatau nape among my classmate x de yg BFF lg...huhu...tp x bermakna x rapat okey...saya ni frendly orgnye...

so today nak share my DORMATE...RUMATE AND HOUSEMATE...hehe..dari skola ke diploma sampai la ke degree level..so they are:

first of all ms skolah pedas dulu aku sgt close ngan both my dorm mate ieka n dja...oleh kerana mereka ni sama batch ngan aku..kitorg pon jd rapat walaupon ieka n dija x same class ngan aku...after school three of us bawa haluan masing2 but we still contacting each other...ni la mereka...

met up again at KLCC last year
ms skola dulu ieka class yg first skali..she's sooooo clever beb..kitorg islamic science stream..dija pon x kurang hebat but then dia amik islamic akaun..now ieka studying medical at Zaqaziq Uni at egypt while dija studying policy study at UiTM melaka...me?hehehe..also Uitm mcm dija..miss them so muchy much...

ok after finished my secondary school me study kat UiTM segamat (kitorg pangil UiTM segay) and i met my BFF yg sgt2 kewl semuanya....hahaha...and everytime we gather mesti flash back the first moment we dapat satu bilik..kelakar sgt time tu...liza studying computer science sampai skang..wanie plak finance...rene dah keje after diploma...and sebelah bilik kitorg ada sorg budak cute..hehehe..byt...she's also my BFF...dia sorg je yg kekal di segamat until now studying finance just like wanie..

so ni pic dolu dolu ms i tengah slim lg..huhu

 
dari kiri me,wanie.cakoi.rene.byt.liza n nina

on my graduation with liza and wanie

 owh ye...kitorg ni so special buddy coz our name dekat2 sama..azliah..azwanie...azliza...dan azrene...love u guys..

selepas diploma kami semua separated...sedey sgt...and i've made new frens (padahal satu faculty je...tula x penah kawan ngan org same faculty lg) tp dalam my current house ni aku sorg je yang course lain..hehe...yg len sume ada geng...

so..this is us...

nti kalau dah keje sapela nak kawan ngan aku kan..hehe

pasal lovemate or lifemate..ngeeee..belum bersedia..



::the way i am making frens::

No comments:

Post a Comment