Saturday, December 4, 2010

Melancholic depression dan aku

hari ni bertambah seorang lagi ahli Lebai Jani Happy Family(LJHF) dengan selesainya pernikahan abg hairul dan kak asmah.(sepatutnya kena panggil pakngah hairul tapi kebanyakan kami si kazen2 selesa bantai panggil aunty dan uncle kami yang muda mudi dengan kakak atau abang.cool kan)
renungan:“Dan segala sesuatu kami jadikan berpasang-pasangan, supaya kamu mengingat     kebesaran Allah.” (QS. Adz Dzariyaat (51) : 49).


terubat lah sket kerinduan aku pada seseorang.siapa ya?
wajah kesayangan hamba..mak saya
macam mana x rindu serindu rindunya.bila mak di sabah jarang jumpa..bila mak ada kat kampung pun aku jarang jumpa mak.(wah bizi betul anak emak ni kan).nasib baik mak join jugak konvoi dari kampung while aku join family maklong ke rumah pengantin perempuan.
tetiba teringat cute pillow ezy yang ordernya belun tutup lagi..dengan pantas aku design gambar nak dijadikan topping bantal tu rite after sampai kolej.menarik...sapa2 yang nak order bley la tgk kat blog ezy ni.

so cure melancholic depression kali ni aku express dengan mengedit gambar-gambar kami sekeluarga.

harap-harap gambar ni santek pas diprint nanti dan ditoppingkan diatas cute pillow itu.
kebetulan jugak baru teringat yang minggu depan anniversary mak dan ayah yang ke23.waaa sooo sesuai sangatlah nak hadiahkan bantal ni kat mak&ayah.yes!

rindu ayah jugak. sob sob.

owh..so depress kan saya ni.

rindu lagi sorang ni...so buatlah jugak bantal untuk dia.




peringatan untuk diri sendiri:Wanita yang baik adalah untuk lelaki yang baik. Lelaki yang baik untuk     wanita yang baik pula (begitu pula sebaliknya). Bagi mereka ampunan dan rezki yang melimpah (iaitu : Syurga) (Qs. An Nuur (24) : 26).


::me...the way i'd express my melancholic depression::

No comments:

Post a Comment