Wednesday, September 28, 2011

Muka surat 5

Sekarang musim konvo. Syok tengok kawan-kawan dari U len yang dah pakai mortar board. Yeah, nak pakai mortar board mmg senang tapi penat lelah peluh lepuh phew phew phew naik turun gaduh bertumbuk semua ada. So, nak dipendekkan cerita sebulan dari skang insyAllah saya pun merasa la pakai mortar board. Semalam nombor giliran dah keluar and tandanya apa? Tandanya kena la bayar yuran konvo. Duit lg. Isk Isk...
No giliran saya 205 dalam muka surat 5 senarai peserta sidang 14 tu ada 1279 org. Mak ai kesian budak no 1279 tu jenuh tunggu nama dia keluar. So moral value nya please jangan letak nama anak mula ngan hurup Z yer. So saya no 205 and yes agak jenuh gak tu nak tunggu sampai no 1279. hahaha..

The interesting part is saya dah rumate saya sume dapat first class. And not so interesting is, saya je yg tak dapat anugerah naib cancellor. Sob sob.. Takpe, InsyAllah master i nak dapatkan jugak anugerah tu.


My lucky number is 205. 203 and 206 is my besties. No 204 tak kenal la pulak

rumate-rumate saya!!


rumate saya juga!!



Afterall, saya sangat happy. And one more interesting point is saya sidang yg sama dengan dija. Dormate cum besties masa sekolah dulu. SYOK OK!



 Lepas dapat tau no giliran ni mesti la nak bgtau azrel kan. Ops tapi saya tanak bitau parents saya lagi. Nak kasi dorang suprise unless mereka baca ini. "Thanks sebab bagi along peluang yang sangat baik untuk tuntut ilmu".

::The way i feel sooo damn happy::


2 comments:

  1. surat konvo aku x sampai lagi.. sadis.. :(

    ReplyDelete
  2. tapi nama ada dlm database kan..ada yuran tertunggak la tu.haha

    ReplyDelete